Alla inlägg den 29 december 2016

Av Inger Ivebrand - 29 december 2016 21:06

Snart är det det nytt år!??Hoppas det blir ett bra år! Och att vi alla får vara friska och krya! Tycker 2016 varit både bra och dåligt! Saknar vissa saker!
Nu har jag kommit en bit på väg med städningen! Det tar sin lilla tid! Men jag har ingen panik!
Har dragit massor av päls på Nogger igen! Snart så har jag nog fått bort allt som ska bort! Hoppas jag!?
Nu snart är det sängdags ska bli skönt att få???
Kram!

Av Inger Ivebrand - 29 december 2016 11:43

Inga skitiga hundar i dag! Så skönt att de får vara rena ett tag till ??så länge det varar!
Det händer inte så mycket här! Håller fortfarande på att städar efter helgen, det tar sin lilla tid!
Har iaf bakat ljust bröd i dag blev rätt gott!

Gjorde även nytt fröknäcke i dag! Det är iaf super gott! Mojje åt upp massor när han var här!?
Danne var uppe en sväng och kollade hockey!
Förstår inte jag känner mig fortfarande väldigt trött! Känns man inte orkar lika mycket som förr!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards