Alla inlägg den 5 december 2016

Av Inger Ivebrand - 5 december 2016 22:20

Ja vad har jag gjort i dag! Städat torkat golven, dammat! Vattnat blommorna!
Funderat hit och dit gör jag verkligen rätt?? Kommer ju att sakna mina tjejer så det gör ont!?
Jag har trimmat Saga i dag och klippt klorna! Sedan har jag trimmat Mirakel för vi ska åka till Åsa! Mirakel var Ua och så skrev hon trevlig tik i god kondition! Skönt!
Lasse och Danne har kollat på hockey! LHC vann med 3-2!
Hoppas ni haft en bra dag i det här tråkiga vädret!
Nu ska jag snart gå och lägga mig imorgon händer ju lite roliga saker! Då får man annat att tänka på!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 5 december 2016 22:12

Inte roligt nu blir det skitigt igen! Undrar när det ska frysa och verkligen hålla sig så!
Det är bara att börja städa om igen!


Jag la ut annons på Lexie och Mirakel fick svar med en gång! Så på tisdag kommer de och tittar på Mirakel och på Lexie nästa söndag! Kommer nog många?? men det viktigaste är ju att de får det bra!
Nej nu ska jag snart gå och lägga mig alla tuffa beslut tar musten ur mig!
Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards