Alla inlägg den 18 december 2016

Av Inger Ivebrand - 18 december 2016 22:38

Blev nästan precis klar innan Cecilia kom och hämtade Lexie! Känns väldigt jobbigt men hon får det jätte bra! Tack för kortet på Lexie!

Jessica kom upp och hjälpte mig ta kort! Jag tyckte de blev bra skulle bara varit lite annan bakgrund! Men det var bara för jag skulle få några på dem! Tänk att folk inte kan bjuda på sig själva!?

Vi var in till stan en sväng! Handlade mat och hundmat! Stannade till hos Kicki en stund på en kopp kaffe!
Sedan hem och fixa med hundarna! Tjatig nu igen! Varför kunde det inte få vara fruset ute??
Jag har provat att gör kola nu i kväll! Ska bli spännande! Jag fick ju tag i fiber sirap gold och vit på Maxi!

Och nu ska jag hoppa i säng tidigt upp i morgon!
Från och med i morgon är det slut på lugnet!??
Hoppas ni får en trevlig kväll!
kram!

Ovido - Quiz & Flashcards