Alla inlägg den 6 juli 2016

Av Inger Ivebrand - 6 juli 2016 11:16

Vid åtta var de här och löften ut pelletspanna och den gamla frysboxen! Så nu är det ännu större plats i källaren! Sedan kommer de sista veckan i juli och fortsätter!
Jag har lite planer bara det blir klart! ?

Då var det Alladins tur! Fattar inte hur jag ska få ordning på hans rygg! Det vill ju inte släppa ?! Har provat med allt!
I dag blev det grillat och tsatziki det var också gott! Sedan tog jag nyplockade hallon och vispgrädde!
Känner mig rätt slut i armar och rygg nu! Men det går väl över hoppas jag!
Ha det så gott!
Kram!

Av Inger Ivebrand - 6 juli 2016 11:08

I dag kom rörmokare! Så de har lyft ut alla akumelater tankarna! Åååååå gissel vad tomt det börjar bli i källaren!
Har lite planer när allting blir klart!
Vi åt rester i dag! Men det var lika gott som igår?!
Hade tänkt gå till skogen en sväng men det blev inte så!

Egen glass som jag gjort med hallon! Och nyplockade hallon så himla gott!
Har fått sådan energi att fixa efterätter med m.m Jätte kul!
Hoppas ni haft en bra dag!
Kramar!

Av Inger Ivebrand - 6 juli 2016 11:02

Inget är som väntans tider! Tycker det är jobbigt att vänta!
I dag bakade jag kesobröd det var jätte goda! Lättbakade tog inte lång stund! Ska bli spännande att se vad som händer?! Sedan blev det blomkålsgratäng med köttfärslimpa!

Har trimmat lite på Mirakel! Hon njöt nästan så hon somnade?!

Har även dragit mer på Nogger! Han har så mycket och tjock päls! Men visst är det fint bara man får ordning på den!
Så man somnar nog som en stock i kväll hoppas jag!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards