Alla inlägg den 18 juli 2016

Av Inger Ivebrand - 18 juli 2016 20:49

Uppe tidigt för att hinna bli klar till halv nio! För då kommer Titti och Kennet!
Träffade många bekanta som man inte sett på länge! Själva bedömningen började klockan 11! Alladin gick i Ukl som han vann med Hp! När all bedömning var klar så var det finalerna!

Fick lite bilder när Alladin och jag springer i ringen! Synd bara att man har så ont i ryggen! (Men det har ju varit mycket hemma med trimning av alla valparna) Så det är väl inte så konstigt!

Så Stina erbjöd sig att visa honom! Jag frågade även om hon ville visa honom i BIS unghund! Och det gjorde hon så gärna! Där blev Alladin BIS-reserv! Så jag är nöjd med dagen!

Tack Stina för hjälpen!
Och stort TACK till Titti och Kennet för en trevlig dag! För visst var det, det trotts allt??
Ännu en bild på Alladin och mig!
Det var väldigt blåsigt hela dagen! Men skönt de gånger solen tittade fram!

När vi kom hem tog vi en öl, det var gott!
Sedan började jag bada alla valparna när jag var klar med de andra!
Så i kväll somnar man nog som en stock tror jag!???
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 18 juli 2016 09:34

I dag har vi varit hemma nästan hela dagen! Var till Danne och Jessica och grillade på kvällen! Det var trevligt!
Annars har jag inte gjort så mycket putsat på Alladin på dagen! Badade honom när vi kom från Danne och Jessica!
Blev inte så tidig kväll ändå!? Nu är det bara att ladda för imorgon!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards