Alla inlägg den 7 juli 2016

Av Inger Ivebrand - 7 juli 2016 10:25

Jag har nu stått i nästan 2 timmar och plockat Alladin på ryggen! Har fortfarande lite kvar på ena sidan! När jag gjort det kan jag inte göra mer! (Om jag inte ska köra ner med maskinen?)!Nej jag bara skojade!
Jag har trimmat Tjörlie också så nu är det bara Lexie kvar att göra!

Jag gjorde hallon/blåbärspaj i dag! Den var jätte god! LCHF!
50 gram smör
2 dl riven cocos
2 tsk kardemumma

Smält smöret rör i cocosen och kardemumman! Lägg bären i botten på en ugnssäker form! Bred över smeten och in i ugnen på 200 grader tills cocosen fått färg ock blivit crispig! (Jag gjorde dubell sats)
Servera med vispad grädde till!! Mumsigt!
Jag var tvungen att hitta på något med alla mina hallon! Plockar massor varje dag!
Hopas ni haft en bra dag!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards