Alla inlägg den 19 juli 2016

Av Inger Ivebrand - 19 juli 2016 08:52

Lite stressigt blir det allt man ska ju hinna med att fixa! Men det gjorde jag!
Alla valparna var Ua hon tyckte det var en fin kull! Det var jätte duktig ingen sa något! Skönt nu är det gjort! ?
På eftermiddagen tog vi kort på alla valparna! Det blev inomhus igen för det blev så mulet ute! Tycker de flesta korten blev riktigt bra!

Det här är Love Cox's Mayfly "Tua" som jag sparat! Hon ska vara på foder hos Gerd och Tommy! Jag ska uppdatera Tovas valpblogg så ta gärna en titt där sedan!
Måste få klargöra en sak! Mina hundar bor inte i något hundhus som vissa påstår?? De bor inne hos oss i två rum med sängar och allting! Sedan är det så att alla har inte tillgång till mina hundrum! Har lärt mig en läxa vad det gäller det!? (var en kennel konsulent som sa att hos henne tar hon ut hundarna om det är någon de vill se) Så så är det! Där valparna är brukar valpköpare få komma in! Hoppas nu det blir slut pratat!?Hoppas eran dag varit bra!
Jag är trött nu iaf!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards