Alla inlägg den 2 augusti 2016

Av Inger Ivebrand - 2 augusti 2016 22:14

I dag har det regnat små skurar till och från! Men det skulle behövas mer regn!
Snacka om att man har sprungit mycket fram och tillbaks, upp och ner! Det blev 10.000 steg inte illa?!
Jag har plockat ner lite av mina kläder och flyttat några från hallen till ett annat rum! Känner mig riktigt sporrad!?
Jag har plockat nässlor och torkat i min tork!

Så nu har jag till vintern! Funderar på om jag ska göra mer???! Men vet ni att när jag smylade sönder dem så brändes de fortfarande?undrar om de gör det när man ska äta det sedan!??
Jag har även laddat tills imorgon om inte Lasse hinner koka kaffe!

Hoppas eran dag varit bra! Trevlig kväll på er!
Kramisar!

Av Inger Ivebrand - 2 augusti 2016 20:58

Tror vi har fått spelet! Har börjat städa i alla skåp och lådor! Visst är det skönt när det blir klart! Än så finns det mycket bra ha saker som man inte behöver! Man hittar mycket som man knappt kommer ihåg att man hade?
Jag har varit över till Jessica och fikatcen stund i dag! Sedan kom hon över till oss på en fika!
Har trimmat lite på Nogger så han blir fin! Sedan måste jag ta tag i Alladin! Det bara är ett måste!
Hoppas eran måndag varit bra?
Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards