Alla inlägg den 26 augusti 2016

Av Inger Ivebrand - 26 augusti 2016 22:20

Undrar om man svettats bort några kilo? I dag har vi flyttat ner allt mitt från övervåningen! Men fy vad det har varit jobbigt att bära ner alla möblerna databord, byrå och bokhyllan! För att inte tala om alla böcker m.m Kan inte räkna alla gånger jag gått i trappen! ?Men nu känner jag mig helt slut ont i ryggen , armarna och benen!
Vi har tvättat två maskiner tvätt och hängt ut! Luktar ju så frächt!
Retar mig fortfarande på vissa människor! Fast de är inte värda att slösa någon energi på?! Kommer alltid att köra mitt eget race!
I dag har Kevin och Klas lekt med tjejerna flera gånger!
Nu är det bara 1 vecka kvar så flyttar valparna! Blir det tomt igen!
Hoppas eran dag varit bra i värmen!
kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards