Alla inlägg den 25 augusti 2016

Av Inger Ivebrand - 25 augusti 2016 22:37

Tänk vad många hundar jag (vi) har med bruna anlag! Och så har jag ju min lilla bruna tik valp! Så brunt har man ju stor chans att få!

Steven (orange/roan) med en liver/roan/sobel mamma och en morfar som är liver/roan/sobel! Sedan lämnar ju Steven sobel också! En helt underbar färg (som en del inte tycker)! Alladin lämnar brunt och Nogger lämnar brunt!

Mirakel (blue/roan) har en brun pappa, Kaffe lämnar brunt, Bodil (svart) har en vit/liver/tan pappa och Tjörlie (svart/vit) har också en vit/liver/tan pappa!
Så mycket spännande på gång! Och vem vet kanske det kommer något ännu mer spännande framöver!?
Nu har jag börjat flytta ner lite saker fån över våningen! Känner att det börjar bli jobbigt att gå upp varje gång för att hämta papper med mera!
Höll på att glömma jag har ju min fina Tua som har en liver/roan pappa!?

Blir till att fortsätta imorgon och bära ner mer saker!
Vi har firat Danne som fyller år i dag! Stort GRATTIS!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 25 augusti 2016 17:04

I dag har Jessica och jag gjort en sak som tog 4 timmar! Riktigt nöjd blev vi?
När vi var klar fikade vi uppe hos oss! Sedan var det bara att fortsätta och fixa! Lasse och jag tvättade av alla golven i källaren! Så nu kan man börja planera hur vi ska ha det!
Sedan körde vi massor av tvättmaskiner när Lasse köpt mer medel både till golvet och maskin!
Så ikväll somnar man nog ovaggad!?
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards