Alla inlägg den 13 augusti 2016

Av Inger Ivebrand - 13 augusti 2016 22:42

Fick gå upp halv fem för att hinna bli klar med alla hundarna innan vi skulle vid kvart i sex! Alladin fick VG i dag men han var inte ensammen om att få det! Var många VG i dag!
Grattis Titti och Kenneth till excellent på Kevin! Han är alltid lika glad och mysig! Alladin blev jag förvånade över i dag?! Men bara mot en person! Undrar varför??
Väl hemma så städade jag av inne hos hundarna! Dammsög köket och hallen! Torkade golvet i köket! Tvättade 2 maskiner med hundsaker! Plockat och dammat hos hundarna! Så nog har jag haft fullt upp!
Men nu tar jag kväller! Tycker jag är värd det!

Av Inger Ivebrand - 13 augusti 2016 21:08

I dag har jag bada Alladin och Nogger! Skönt att ha gjort det innan man ska trimma Alladin! Måste säga att jag tycker jag fått till pälsen bra på honom! Som vi har kämpat!?
Torsdag en sväng till stan! Men vi hittade inte det vi skulle ha! Sedan hem till hundarna igen!
De jobbar på i källaren elektrikern har varit här och kopplat strömmen! Så visst händer det lite!?
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards