Alla inlägg den 23 augusti 2016

Av Inger Ivebrand - 23 augusti 2016 21:36

Tänk i dag blev vi klara med allting i källaren! Lasse har även kört 2 lass i dag också! Nu liknar våran mat källare en mat källare?! Ska bli så skönt att kunna anämnda den igen!
I dag åt vi stekt fläsk och löksås! Jag gjorde coleslaw till mig! Det var super gott måste jag säga!
Sedan bakade jag vitlöksbröd, gjorde glass och några kakor man kan ha i glassen! Har inte smakat ännu bara brödet och det blev gott!
Var över till Jessica en sväng i kväll! Lämnade lite saker och fick med mig lite saker hem! Tack!
Nu längtar jag verkligen till sängen och duschen!
Ha det så gott!
Kram!

Av Inger Ivebrand - 23 augusti 2016 21:17

Vad fort helgen går! I dag ska vvsaren gör klart det sista i källaren! Sedan kan vi städa klart också! Lasse har kört två lass idag med bråte fattar inte vad man samlar på sig! Det känns lite som om det aldrig tar slut! ?Ska bli skönt när det är klart!
Man blir ju helt slut av allt städande och bärande! Men det går väl över hoppas jag!?
Tur det inte är någon utställning på ett tag! Så man hinner hämta sig i mellan! ?
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards