Alla inlägg den 3 september 2016

Av Inger Ivebrand - 3 september 2016 20:27

Lasse åkte in till stan tidigt han skulle köpa ett "bollhav" till valparna som kommer! Tycker de verkar ha så roligt när man sett på bilder! Ska bara skaffa något annat som är lite lägre så valparna kommer i!
Sedan gjorde jag ost plättar som vi ska ha på kräftskivan! Sedan gjorde jag laxröra så det var klart!
Alladins date kom i dag också! Sedan har vi gett bort våra malar! Undrar bara vart vi ska göra av akvariet??
När daten åkt gjorde jag en västenbotten paj! Och stuvade kantareller, Lasse ville ha en ugnsomelett också!
Danne och de kom vid fyra tiden! Det var riktigt gott med svenska kräftor måste jag säga! Var flera år sedan jag åt!

Här har det åskat en gång i dag! Flera regnskurar har det varit! Ena stunden haglade det!
Så nu börjar jag bli riktigt trött! Vaknade ju imorse med värdens huvudvärk! Känner av det lite fortfarande!
Hoppas eran dag varit bra! Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 3 september 2016 20:13

I dag kom Ramona som ska ha Choco han heter nu Love! Hon hade med sig en tik som är från Inger! Lycka nu till med honom!
Jag följde med när Lasse körde henne till tåget! Vi skulle handla på Netto och Willis! Passade på att käka när vi var i stan!
Sedan hem till hundarna igen! Jag har börjat lite med att fixa Noggers päls igen! Haha tror jag fick bort en halv kasse bara på en sida! Han har så mycket päls!
Har börjat plocka undan i valpboxen ska ta och skura den någon dag också!
Kollade lite på film i kväll men är så jäkla trött på kvällen!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards