Alla inlägg den 15 september 2016

Av Inger Ivebrand - 15 september 2016 21:22

Vi åkte till stan för att köpa mat till kattungen och cockrarna! Men vi glömde kattmaten! Fast innan vi gjorde det var Camilla med Lasse ett ärende till stan! När de kom tillbaks fikade vi på altanen!
Jag köpte kycklingfärs i dag och gjorde som en gryta! Sedan la jag i sjögräsnudlar och det vart så gott!

Det måste jag göra om flera gånger!
Sedan har det hänt något tråkigt gamla Viktor har nu fått somna in! Han hade en stor tumör vid mjälten som bara växte och växte! Jag tänker på er Lena och Stefan!
Ni har ju lilla Emil nu också! R.I.P Viktor!

Vet hur det känns i hjärtat! Jessica älskade ju också Viktor!

Har inte blivit så mycket gjort här hemma! Jag har bara gjort de dagliga sysslorna och tvättat några maskiner kläder och hundfiltar!
Hoppas ni haft en skön och varm dag!?
Kram!

Av Inger Ivebrand - 15 september 2016 09:57

Tänk vad kul de har ihop systrarna!? Vilken lycka för dem! Stort tack till dig Ann-Cristina för att hon fick komma till dig! Och tack för den fina presenten! En helt underbar cristal skål! Och lycka nu till med dina tjejer!

Vi käkade lunch i dag när valpköpare kom! Efteråt blev det björbärsmuffin med grädde! Gott!
Nu blev det lite tomt igen!? Men snart får vi ju nya valpar!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 15 september 2016 09:51

Blev en sväng till stan! Vi var hos Titti en snabbis! Sedan till biltema och köpte en matta till duschen! Var inne på Max och handlade lite också! Jag köpte vaniljpulver och lakritzpulver!
Men glömde kolla efter matta till hundarna!
Tjörlie blir bara tjockare för varje dag! Glömde yoghurt också! Tror banne mig minnet börjar bli dåligt!?
Vi stanna på fika hos Kicki innan vi åkte hem!
Imorgon åker lilla tjejen! Kommer att bli jätte bra hon ska bo ihop med sin syster!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards