Alla inlägg den 22 september 2016

Av Inger Ivebrand - 22 september 2016 20:20

I dag har det varit grått nästan hela dagen!?tittade fram ibland!
Stort tack till er underbara valpköpare! Ni vet ju vilka ni är!
Igår gjorde jag vitkåls gratäng fick lite vitkål över! Jag tänkte att det kan jag ju göra soppa på! Så sagt och gjort!

Den blev verkligen lyckad! Måste jag göra om flera gånger! Håller fortfarande på och städar hos hundarna! Fast igenyligen borde jag ta tag i Alladin! Men jag vet inte var lusten tagit vägen???
Vi har varit i Mantorp en sväng hos CIA med familj! Där blev det mat köttfärslimpa och sallad till mig! De andra åt potatis och brunsås! Tack för en trevlig kväll! Kram!
Nu är det snart sängen igen! Mycket spännande framöver! ?
Kram

Av Inger Ivebrand - 22 september 2016 07:59

Det känns på morgon och kväll att det börjar bli höst! Här var det grått och dimmigt!
Ja vad har jag gjort i dag?? Man är aldrig sysslolös? Har putsat fönstret inne hos Lexie och dem! Torkat elementet och målningen!

I dag gjorde jag den goda vitkålspajen igen! Det är nog den godaste jag ätit!
Sedan var Jessica och jag iväg till Mats igen! Kul att ha något att göra, något annat menar jag!
Sedan var jag över till Jessica hon hjälpte mig med telefon! Så nu har vi fixat det! Så nu är det bara att lägga in lösen på vissa! Gick ju väldigt lätt vara bara att föra över från den andra!
Hoppas eran dag varit bra!
Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards