Alla inlägg den 19 september 2016

Av Inger Ivebrand - 19 september 2016 21:46

Det känns i huvudet! Går Och retar upp mig på vissa som tror de är bäst! Snart har man hört nog! Måste försöka att tänka på annat!
Som alla god vänner man har och en härlig man och många fina hundar! Har fått en så fin banne i dag! Tänk om man kunde göra sådana själv? Stort tack den är underbar!

Haha sedan kommer mitt mäster verk! Inte på långa vägar så proffsigt! Men jag börjar nästan tro att Bodil är dräktig! Ska bli så spännande!

Lasse och jag var in till stan och handlade hundmat åt alla hundarna! Sedan var vi en snabbis till Mojje så nu har jag fått min nygamla klocka! Sedan har jag även fått min nygamla telefon! Ska bara ha någon som kan hjälpa mig!
Jag gjorde purjolöksgratäng och den blev super god!
Jag har trimmat en hund i dag också! Han är så snäll men har lite svårt att stå!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramar!

Ovido - Quiz & Flashcards