Alla inlägg den 8 september 2016

Av Inger Ivebrand - 8 september 2016 20:17

Vi var uppe tidigt för att bli klara med djuren innan vi skulle åka!
Vi mötte upp Titti och Kenneth, de låg bakom oss! För vi skulle till Ullrika marknad! Det regnade hela vägen dit! Jag tog paraply med mig men behövde inte fälla upp det på hela tiden! Det var riktigt svettigt att gå rut och titta! Jag hittade allt som jag skulle ha utom mattan! Så nu får vi titta efter den i stan! Jag blev geting stunden i fingret har forfarande väldigt ont!
Sedan var det bara att åka hem och rasta alla hundarna! De har varit jätte duktiga medans vi var borta!
Måste försöka ta tag i min hemsida! Men lusten finns ju inte! Fast det är väl bara att försöka!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramar!

Av Inger Ivebrand - 8 september 2016 07:09

I dag har det varit mulet hela dagen! Så Zack och Rasmus har inte varit ute alls!
Lasse och Dennis har målat på förmiddagen! Sedan städade de av i källaren!
Jag har trimmat Bodil är fortfarande osäker! När hon ätit ser det ut som om hon är dräktig! Ja det är bara att vänta och se!
Jessica och jag har städat hos Mats i dag! Det var bara skitigt i köket! Badrummet var inte så farligt! Vi dammsög och torkade alla golven I alla fall! Jessica ringde till honom vi fick ta några blommor!
Sedan fikade vi hemma hos mig!
Kvällen blev lite att kolla på datorn!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramar!

Ovido - Quiz & Flashcards