Direktlänk till inlägg 5 augusti 2016

Dont wo?ry be happy!

Av Inger Ivebrand - 5 augusti 2016 22:09

Det är lättare sagt en gjort! Jag tycker det är lika jobbigt varje gång! Konstigt vore det väl om man inte skulle oroa sig!

Fast själv tycker jag den ser bra ut! Men man ska inte ta ut glädjen i förskott!? Utan nu är det bara att hålla tummar och tår!

En väldigt trött Nogger!?
Happy Birthday to Alladin 2 year to Day! Han är en helt underbar kille glad och trevlig! Älskar dig Alladin! Tack ännu en gång Marie för han fick bli min!

När vi kom hem så hade min bruna valp kräkts massor! Hon såg inte riktigt bra ut! Klart man blir orolig! Men jag kokade vatten och tog i druvsocker! Sedan sprutade jag i henne i munnen! När jag kom upp nästa gång kom hon och viftade på svansen! Undrar om de får i sig för mycket mjölk av Kaffe! De är inte intresserade av maten heller! Fast jag vet Lexie valpar som bara vara två var lika tråkiga! Så hoppas snart de börjar äta!
I kväll hade vi besök av Susanne och hennes x! Sedan kom Kicki med familjen! Och Danne tittade också över! Så full rulle igen!
Hoppas ni haft en bra dag!
Kramizzar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ny!

Av Inger Ivebrand - 9 juli 2017 22:34

http://lovecoxs.webber.se/ där finns min nya blogg och hemsida! ...

Av Inger Ivebrand - 8 juli 2017 21:58

I dag fyller mannen i mott löv! Vi har haft några av barnen med barnbarn här och firat Lasse! Sedan var han med Danne och Jessica en sväng! Hoppas eran kväll blir bra! Kramizzar! ...

Av Inger Ivebrand - 7 juli 2017 20:50

Jag har finputsas på Arrax för det kanske blir kort i dag! I dag åkte Alice hem och så kom Bamse i stället! Han ska vara till tisdag och bli sommarfin! Lasse har hållit på och snickrat! Det blir jätte bra! Lasse och Danne bubblade nu i kväll! ...

Av Inger Ivebrand - 6 juli 2017 17:00

Underbart väder! Det har varit riktigt skönt! Vi har fixat med det sista över altan och café möblerna! Så nu känner vi oss nöjda! Ett projekt avklarat!? I dag flög en av våra döttrar med familj till Montenegro hoppas ni får kul! Ta gärna en titt p...

Av Inger Ivebrand - 5 juli 2017 19:26

I dag har vi fixat med det vi planerade igår! Det blev riktigt bra! Och väldigt fint! Det har tagit hela eftermiddagen men det var det värt! Hundarna har varit ute nästan hela dagen! Tänk vad bra de har som slipper var ensamma om dagarna!? Nej nu...

Ovido - Quiz & Flashcards