Alla inlägg under oktober 2016

Av Inger Ivebrand - 6 oktober 2016 20:41

Det börjar allt bli riktigt kyligt på kvällar och mornar! Så det kanske är dags att ta fram jackan!?
Jag har städat på övervåningen nu! Dammsugit och torkat golven, dags att damma igen!
Man hinner inte så mycket om dagarna kollar till valparna hela tiden! Springer ut med Emil flera gånger om dagen! Så vad blir det över! ?
Var över en snabbis till Jessica! Tog en snabbfika!
Skulle ha trimmat i dag men det är ju en dag imorgon också!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 5 oktober 2016 22:46

I dag har Lasse varit och slipat 3 skär och 3 saxar till! Så nu har jag 6 nyslipade skär och 2 nya! Även alla mina saxar är skippade! Så nu klara jag mig några år!?

Har plockat med mina blommor i dag! Lasse har burit ner våra pelargoner i källaren! Jag brukar aldrig lyckas hålla liv i dem! Blir spännande att se hur det går nu!
Jag har också trimmat Lexie så nu är det bara 2 kvar att fixa! Ska bli så skönt när alla cockrarna är klara!
Nu går vi i väntans tider igen!??
Hoppas ni alla haft en bra dag!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 4 oktober 2016 21:50

Hundarna var tysta till halv åtta på morgonen!
Hoppas ni alla haft en trevlig kanelbullens dag!?

Dagarna går så fort! Har dammat av inne på mina rum och kontoret! Ska ta stora rummet imorgon! Har burit in min växter som varit i växthuset! Undrar om pelargonerna klarar sig om vi bär ner dem i källaren??Har aldrig lyckats med dem förut!
Jag har trimmat Kaffe i dag så nu är det bara 4 kvar att göra! Måste försöka köpa mig någon mer trim maskin! Blir jobbigt annars att bära den upp och ner! Men vet inte vad jag ska ha för maskin!???
Ni ska ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram!

Av Inger Ivebrand - 3 oktober 2016 21:49

Hela förmiddagen har gått fort! Först var det alla hundarna som ska ha sitt! Sedan började jag göra biffar till mig och till Lasse! Och det tar ju sin lilla tid! Men gott blev det!
Tycker Bodil blir tjockare för varje dag! Är ju så nyfiken på vad det blir för färger! Fast det viktigaste är ju att det går bra!

Tjörlies valpar äter och är pigga! Fast jag tycker lilla killen ökar dåligt i vikt! Nu är de ju inte så gamla! Vet ju att de kan stå still ibland!

Fick kort på Tua i dag som är på foder hos Gerd och Tommy! Tack för korten@

Kicki med familj kom över en sväng! Jag höll på att bakade lchf kanelbullar! De blev goda tyckte Kicki!

Var över en sväng till Jessica det är som att gå till affären?! Tack!
Hoppas eran dag varit bra!
Kram

Av Inger Ivebrand - 2 oktober 2016 08:38

I dag kommer Emil han ska vara här i 14 dagar! Så mysig han är en riktig gode kille!
Jag tar det fortfarande lite lugnt så man hinner komma ifatt lite!
Jessica och Danne kom upp på fika! Sedan var Danne här och kollade hockey! Tänka sig de vann i dag!?
Tjörlie sköter sina små jätte bra! Hon vill knappt gå ut och kissa!
Hoppas eran dag varit bra!
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards