Alla inlägg den 4 juni 2016

Av Inger Ivebrand - 4 juni 2016 07:22

I dag har det varit riktigt varmt och kvavt! Nästan så man kan vänta sig åska! Vi hörde åskan lite framåt eftermiddagen! Men den kom aldrig här över!
Titti och Kennet kom ut på eftermiddagen! Så jag har putsat på honom! Vi tittade över Alladin också! Hans päls är jobbig tycker jag! Svår att få ordning på! Men det går inte att göra mycket bättre!
Vi har även fixat lite på tomten rensat ogräs! Och Lasse har kört med trimmer!
I dag lagade Danne och Jessica maten! Vitkålsgratäng det var riktigt gott! Danne grillade kött och korv!
Jag badade och putsade Alladin framåt kvällen! Han får sova med täcke på sig!
Hoppas eran fredag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 4 juni 2016 07:00

Fick ett underbart besked i dag! Tänk vad det ska svida för några! Men vad gör det jag känner mig lycklig iaf!
Har inte gjort så mycket! Man blir trött av värmen! Hundarna tycker också det är jobbigt! Men man ska inte klaga det är underbart väder!
Valparna är 1 vecka i dag! Så fina man kan inte se sig mätt på dem! Har uppdaterat deras blogg!

Hoppas eran dag varit underbar!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards