Alla inlägg den 9 juni 2016

Av Inger Ivebrand - 9 juni 2016 21:29

När jag kom ner till hundarna så låg Stuart på golvet och kunde inte resa sig!Han hade kissat på sig också! Varför?? Du var ju så pigg igår kväll! Jag ringde vetrinären så hon kom hit! Så han fick somna där han är van att vara! Jag satt på golvet hos honom! Han somnade i mitt knä! Vad jag har gråtit nu, tårarna tar visst aldrig slut!

Stuart!
Det är något som fattas mig,
gråter bara jag tänker på dig!
Det var inte meningen att det skulle bli så här,
men vi kan inte styra över när!
Minns som det var igår när vi hämtade dig,
det blev gränslös kärlek mellan dig & mig!
Vi fick nästan 14 år ihop,
men nu satte kroppen stopp!
Du får nu träffa alla dina gamla vänner,
bara du Stuart vet hur jag känner??
Vila i frid mitt?

Så den här dagen har inte blivit som den skulle! Får ta nya tag imorgon!
Skulle ju ha tagit kort på valparna som är 2 veckor i dag! Men har ingen ork till det!
Kramar!

Ovido - Quiz & Flashcards