Alla inlägg den 7 juni 2016

Av Inger Ivebrand - 7 juni 2016 21:57

Jag har ju sökt nytt tillstånd mitt gamla Gick ut i mars! (Då hade jag haft det i 10 år) Och det är upp till oss att söka eget tillstånd! (Jag visste att jag skulle få det för djurskyddsinspektören ringde i torsdags) Men ville vänta tills brevet kom! Så när hon var här tyckte hon hundarna såg fina ut, glada och pigga! Och deras boxar var alla okej! Det känns så skönt att det äntligen är klart! För det finns ju så många elaka tungor! Som att de kommer nog att ta hundar för mig! Men se så blev det inte ! Jag får ha 15 vuxna och ta 5 kullar/per år! Och då fråga hon mig hur många jag skulle vilja ha!(kunna tänka mig) Inte mer En 15 sa jag för man måste ju hinna med dem också!
Jag har även trimmat på Alladin både igår och i dag! Måste säga att Jag tycker domarn dömmer orättvist ibland!
Så i helgen får vi väl fira lite! Lite och lite det är fler saker man kan glädja sig åt! Just nu mår jag riktigt bra! Men livet är ju så upp och ner!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards