Alla inlägg den 25 juni 2016

Av Inger Ivebrand - 25 juni 2016 22:56

Det går inte att sova på nätterna man svettas ju ihjäl! Det skulle verkligen behöva laddas ur! Fast jag gillar inte åskan men nu är det ju så himla varmt! Fast det är gott med värme?
Har tvättat flera maskiner tvätt ifall det blir att de stänger av vattnet i veckan! Luktar ju så gott om tvätt som hänger ut! Och vad fort det torkar!
I dag har de varit och hälsat på Skott igen! Så skönt att höra att det inte är någon direkt fara med Viktor!
Hmmmm det blir nog ingen svamp i år om det är så här torrt! Fast bär ser det ut att bli mycket av?
Hoppas eran dag varit bra i värmen!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 25 juni 2016 15:45

Uppe med tuppen igen! Det är ingen risk att man får sova ju! Vi har så varmt på rummet och inte kan man öppna något fönster! Inte för det skulle hjälpa lika varmt ute som inne!

Danne, Jessica och Kevin åt här uppe till lunch! Det blev sill, potatis, skinka med tillbehör!
Sedan kom Kicki med familj de ska grilla med oss! Titti och Kennet kom vid fem tiden! Så visst blev det några öl!? Vi grillade framåt kvällen det blev ju lite svalare! Vi satt ute till klockan var elva, då åkte Titti och Kennet hem! De andra åkte strax efter!
Hoppas eran dag varit trevlig!?
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 25 juni 2016 07:28

Efter att jag var klar med alla hundarna åkte vi till staden! Jag har inte varit där på 4 veckor! Så det var kul att komma ut lite! Vi handlade klart överallt sedan käkade vi lunch! Fläskfilé och bea med grönsaker!
Sedan var det bara att åka hem och ta hand om alla hundarna! Lasse och vi hjälptes åt att plocka upp allt!
Vi skulle ha grillat men Danne och Jessica kom så sent! De hade varit på IKEA och köpt köket! Så det blev kebabsallad för min del! De andra utom Jessica(åt samma som mig)
åt pizza!
Jag somnar som en stock när jag lägger mig säkert! Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards