Alla inlägg den 5 juni 2016

Av Inger Ivebrand - 5 juni 2016 22:06

Det har varit fint väder i dag också! Fast inte lika varmt! Men det tycker jag är bra!
Lasse gick över med Rommie och Shadow på morgonen! Det är ju härligt när de kan vara ute hela dagen! Mina hundar har varit ute så gott som hela dagen!
Jag har badat Lobo i dag! Och vad gjorde han tror ni?? Jo han skita de ner sig så det var bara att bada om honom!
Tova har fått bada i dag också! Ska ta tag i hennes päls sedan! Valparna tovar ju till den så!
Tog några mysiga kort på två av valparna!
Tack Annelie för de värmande orden! Så kul att du gillar mina hundar är ju inte många som säger något om dem! Tova är ju min favorit också!?
Snart, snart så..........(:
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 5 juni 2016 08:37

Det var bara att hoppa upp klockan sex rasta och mata hundar! Titti och Kennet kom klockan halv sju! Klas ska vara hos oss medan de är på utställning!
Tror inte det går så bra för Alladin fick inte ordning på pälsen!
Men stort TACK till Stina som visade honom! Jag fick rätt!

Ja, denna jäkla päls! Måste försöka få ordning på den! Kroppen, det kommer väl han är ju inte så gammal ännu!
Men för mig är han ju en underbar hund! Alltid glad och trevlig! Hans valpar är jätte fina! Så visst min goa kille är han!
Har inte varit ute så mycket utan jag har städat stora rummet! Tänkte det kan vara skönt att ha det gjort!
Vi fikade och pratade lite när de var här och lämnade Alladin och hämtade Klas!
Grattis också till Kevins excellent!
kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards