Alla inlägg den 11 juni 2016

Av Inger Ivebrand - 11 juni 2016 22:27

Det blir lättare för varje dag! Fast så fort man tänker på honom kommer ??!
I dag har jag trimmat Kevin och vi har fixat lite på Steven! Jag får göra resten imorgon!
Vad de har lekt ute med Milli! Hon fick fart på Kevin också! Han kommer nog att vara trött när han kommer hem!
När vi höll på med hundarna så kom Gunilla också! Det var länge sedan, förra sommaren tror jag det var?
Lasse åkte och hämtade Kevin hos hans kompis! Tänk vad glad han blev när han såg vad som stod på gården....
.

Den var fin härlig färg! Tänk vilka föräldrar han har!?
Har tagit kort på Kaffe i dag hon är allt lite tjock! Hon har gått 5 veckor

Nu ska det bli skönt att sova!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 11 juni 2016 22:04

Fy vad det här är jobbigt jag kan inte sluta tänka på Stuart! Lägger upp mat till honom också!? Tar nog ett tag innan man fattar!
Har bara gjort det vanliga nästan! Har trimmat Kaffe bara badet kvar!
I dag kom Milla till mig hon ska vara till den 19/6! Hon har fått igång alla mina hundar så de leker och springer som tokar!
I dag var det några här och hälsade på Tova och Alladin!
Lasse har följt med Danne och kolla på en A-traktor! Så han kommer hem i natt någon gång!
Ska bli skönt att få lägga sig!
Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards