Alla inlägg den 21 juni 2016

Av Inger Ivebrand - 21 juni 2016 22:53

I dag har jag fixat lite inne, städat och dammat! Det behövs verkligen! Fattar inte att det blir så dammigt med en gång!
Här har det regnat i dag också! Men det torkar upp rätt fort som tur är!
Bakade ett slags bröd i dag! Det var verkligen jätte gott! Sedan gjorde jag två kålpuddingar blev jätte gott!

Och nu har jag hoppat i säng och ska sova!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 21 juni 2016 13:08

Förra veckan var riktigt jäkt! Känner mig fortfarand väldigt trött! Men det går väl över hoppas jag!
Så i dag har jag bara gjort allt det vanliga som måste göras! Valparna växer så det knakar! Snart ska de få flytta ner till ännu större! För Kaffe måste ju få flytta upp till oss!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 21 juni 2016 13:04

I dag var det bara att kliva upp kl..05.00! Men känner sig ju inte så pigg då precis! Sedan tror ju hundarna man är galen när de får mat så tidigt!
Westerner Seven Seas Symphony "Steven" fick VG i dag! Men en väldigt fin kritik trotts allt! Och för mig är han samma goa , fina och glada kille! Det var många som tyckte han blivit så fin i pälsen! Får ta nya tag nästa gång!

Tack Titti och Kennet för en härlig dag! Titti ställde även Kevin som fick VG men vi var ju inte ensamma om det?!
Tack för en trevlig stund, det var väldigt gott med plankstek! Och så glass efter det??
Väl hemma var det bara att hoppa i hundkläderna? och mata alla hundarna!
Tror nog man somnar ovaggad I kväll!
Hoppas ni haft en bra dag!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards