Alla inlägg den 27 juni 2016

Av Inger Ivebrand - 27 juni 2016 21:56

När jag var klar med alla hundarna började jag städa valpboxen nere! Sedan när det torkat var det bara att bära ner alla valparna! Klart att de tycker det är lite läskigt! Men de vänjer sig rätt fort!
Har även maskat av alla valparna igen! För andra gången!
I dag kom Kicki med familjen igen och hälsade på! Kände mig lite taskig!
Jag har dragit mer på Nogger och trimmat honom! Badade alla tre Alladin, Mirakel och Nogger! Så nu är det bara att trimma dem allihop och kamma, borsta! Ska försöka hinna göra alla innan Kaffe ska valpa!
Lasse har haft Beethoven ute i dag! Jag har kammat och klippt klorna på honom! Han är så duktig kan både sitt, ligg och sitt fint!
I dag har Daniels Chilli gått bort hastigt! Tänker på dig vet hur det känns! Kram
Hoppas eran dag varit bra!
kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 27 juni 2016 09:36

I dag körde Lasse hem Andreas och barnen! Så några timmar blir det lugnt iaf?!
På förmiddagen kom Titti och Kennet! Så nu är Kevin trimmad till utställningen!
Lasse och Danne har varit och köpte en frys och kyl till! Så nu har jag mina bär och svampen i den ena! Och den blev full!
På eftermiddagen kom Camilla ut med sin familj! De ska vara en vecka här ute!
Hoppas eran dag varit bra!
kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards